RSS

Am siguranta vietii vesnice?

15 Sep

Cateva momente, am dori sa ne oprim fiecare in dreptul inimii si sufletului nostru, si sa ne intrebam cat se poate de sincer: „Am eu viata vesnica?” Cu totii stim ca daca vrem sa avem viata vesnica, trebuie sa fim sfinti, curatit si fara pacat. Dar cum ramane cu versetul din Romani 3:23? – „Caci toti au pacatuit si sunt lipsiti de slava lui Dumnezeu.”Puneti versetul la persoana I plural. „Caci toti am pacatuit …” Nu exista om pe pamantul acesta, in momentul acesta care sa nu fi pacatuit macar odata in viata. Niciunul macar. Cu totii meritam pedeapsa din partea lui Dumnezeu, pentru ca plata pacatului este moartea.

Dar avem o veste buna, datorita dragostei lui Dumnezeu, care este desavarsita, si nu se poate exprima in cuvinte omenesti. El te-a iubit mai inainte sa te nasti. Te iubeste pentru ca esti creatia Sa. Si pentru asta L-a trimis pe Singurul Sau Fiu sa moara pentru tine. Ioan 3:16 – „Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca a dat pe Singurul Sau Fiu, ca oricine crede in El, sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica.” Acesta este raspunsul la intrebarea „Am eu viata vesnica?” Dumnezeu L-a trimis pe Fiul Sau, ca sa moara pentru tine, pentru noi, pentru fiecare om, caci daca crezi in El, sa ai parte de viata vesnica. Romani 10:9 – “Daca marturisesti deci cu gura ta pe Isus ca Domn, si daca crezi in inima ta ca Dumnezeu L-a inviat din morti vei fi mantuit.”

Poti sa stai si sa te gandesti macar pentru un minut la ceea ce a facut Fiu lui Dumnezeu pentru tine? Poti macar sa-ti imaginezi? Sa moara pentru tine chiar Fiul lui Dumnezeu? Ai idee ce maret lucru a facut El ca tu sa traiesti azi? Daca El nu murea pentru tine, tu astazi erai apsat de pacate si pedeapsa lui Dumnezeu se revarsa peste tine. Tot ce sta in fata maniei lui Dumnezeu impotriva ta este Crucea lui Isus. I-ai multumit macar odata lui Isus pentru ceea ce a facut pentru tine ca sa fii salvat? I-ai cerut vreodata iertare pentru pacatele din viata ta si I-ai zis: „Isuse, iarta-ma pentru ca sunt pacatos!”? In momentul acesta, este cel mai bine sa faci acest lucru. El ti-a dat tot ce ai in acest moment. Daca ai viata este datorita mortii Lui pe Cruce pentru tine. Daca nu l-ai primit pe Isus ca Domn si Mantuitor in viata ta roaga-te urmatoare rugaciune in gandul tau: „Tata, iarta-ma ca de-atatea ori am nesocotit harul Tau. Iarta-ma ca am pacatuit, si ca am nesocotit Voia Ta. Doamne stiu ca merit pedeapsa pacatului, dar te rog, in acest moment sa ma ierti pentru pacatele mele, si sa ma speli in Sangele lui Isus care s-a varsat pentru mine la Calvar. Da-mi viata vesnica si ajuta-ma sa fiu curat. In numele Domnului Isus m-am rugat, Amin!”

Daca te-ai rugat aceasta rugaciune intr-un mod sincer, sa stii ca El te-a ierat, si ti-a dat sansa sa-L primesti. Si daca L-ai primit, sa stii ca ai primit viata vesnica prin El.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 15 Septembrie 2012 în Meditatii

 

Lasă un răspuns

 
